پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226993
با کتاب و کتابخواني پيشرفت کشور را ارتقاء بخشيم
تاریخ انتشار : 1395/08/21
نمایش : 841
امام جمعه شهر فارسان گفت: با نهادينه شدن ارتباط با کتاب و کتابخواني در جامعه توسط عموم مردم چراغ راه عزت و پيشرفت آينده کشور را ارتقاء بخشيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي اين هفته فارسان با اشاره به انتخابات آمريکا افزود: اگرچه سيستم حکومتي آمريکا خصوصاً دو حزب قدرتمند حاکم بر آن، با تغيير و عوض شدن رييس جمهور آن،از نظر دشمني و خصومت با نظام اسلامي ما، هيچ تغييري ايجاد نخواهد شد ولي اين انتخابات نشان داد که اکثريت مردم بومي آمريکا، از سياستهاي مزورانه داخلي و بين المللي حاکميت آمريکا خصوصاً در منطقه خاورميانه به شدت نااميد شده اند.


وي در ادامه با اشاره به هفته حمايت از کليوي اظهار داشت: يکي از خطراتي که به صورت خاموش سلامتي مردم ما را تهديد مي کند پايين آمدن سن بيماران دياليزمي است که تمامي مردم و مسئولين بهداشت و درمان در زمينه حمايت ار موسسات خيريه کليوي و نظارت بر آن، تا دير نشده، خطرات ناشي از آن را کاهش دهند.


خطيب جمعه فارسان همچنين بااشاره به هفته کتابخواني افزود: با نهادينه شدن ارتباط با کتاب و کتابخواني در جامعه توسط عموم مردم و مسئولين و نخبگان، ضريب معرفت و تفکر و منطق را که چراغ راه عزت و پيشرفت آينده کشور است را ارتقاء بخشيم.


وي تصريح کرد: ما بايد ادب نسبت به مردم و خداوند را در نظر داشته باشيم،خداوند در قرآن ادب را رعايت کرده و خواسته تا ما هم به خوبي رعايت کنيم.همانطور که در قرآن مي فرمايد:به خانه هاي مردم سرک نکشيد،به غير از خانه خود به خانه مردم سرک نکشيده و جستجو نکنيد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html